måndag igen

Måndagen  25/5

idag kändes det bra, kom igång rätt fort med mina bestyr i hemmet efter helgen. Åkte iväg för att handla spån på granngården, de hade inget alls hemma så det fanns inget att göra mer än att åka vidare till city gross. De har 500l till 70kr, helt ok i priset. Jag sköt ner balen i vagnen...tänkte inte på att den ska upp igen! Väl ute på parkeringen gjorde jag min tappra försök att få ur den ur vagnen, ingen lycka alls. Då dyker det upp en räddande ängel, en kvinna såg min situation och hjälpte mej!!!  jag tackade från hela mitt hjärta. Tur att dessa människor finns. Eftersom jag inte ber om hjälp frivilligt, så hade jag väl stått på parkeringen ännu... Fick idag även tummen ur (den välkända) och skrev i papperna till utredningen. De undrar vilken dag och klockslag jag fick min värk. Jag som inte ens kommer ihåg gårdagen. Anki
 Mina älskade ungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0