glatt besök

Min utmattade höna med sina äggTisdagen 19/5

Idag har jag inte gjort så mycket, men dagen har gått oväntat fort ändå. Min allra bästaste vän Cattis var här med dottern Linnea med sig hade de glada Cia och hennes dotter Lina. Goldenblandisen Vicky var också med och fick sitt lystmäte i vatten, typiskt golden att kasta sig i alla vattendrag som finns inom synhåll, kul att se!!  Min lilla titti är inne på sitt 65 dygn och kan knappt  röra sig, de går normalt mellan 68-70 dygn. Eftersom hon inte har någon päls ser det riktigt otäckt ut när ungarna rör sig, man tror att de är på väg ut egenom skinnet ungefär precis som Alien filmerna. Jag längtar verkligen efter dessa små monster, bara nu allt går vägen....Anki
Mor och barndrakbergetLille Mis sitter modellLejon i gräset Nu har en del av mina saker kommit ut på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0