besök

Söndagen 3/5

Natten har varit h-värk för hela slanten men kom upp i tid i alla fall. Stefan hämtade sina föräldrar och vi tog en tur i trädgården, sen fikade vi med nya frallor. Martina som festat hela natten deltog faktiskt i frallätandet, jag och Martina tog en tur till väla där Linneas present från henne inhandlades, inget går upp emot Bodyshop!! där finns allt en kvinna behöver...handlade till mej själv också.(är ju kvinna!!! har jag hört). Bodybutter, jag älskar det, härliga dofter och jag som  har fiskfjäll över hela kroppen behöver denna smörja, att man sen doftar som en papaya gör inget. Stefan har börjat med vattenfallet i ena änden av dammen, det blir kanonbra!!! Mamma och Svenne var här och fikade, vi fick squashplantor att sätta och sparris att äta, (kokas och ätas med smör). Fotade mina gulliga marsvinstöser med min mobil, nu har jag ingen som helst kunskap av hur jag får in dessa i bloggen men bilderna var urgulliga med två små ansikten som tittar ut. Titti blir bara större och större, jag trodde ju att hon skulle föda i förra veckan men det ville inte Titti alls gå med på och där bestämmer hon...I skrivandes stund regnar det, det behövs för det är rejält torrt med det kan inte hjälpas att man är rädd att det kommer att fortsätta, man vill ju ändå att solen ska sprida sin värme.  Förresten....häromkvällen ringde det rätt sent och som vanligt hoppar man till och undrar vem har dött???Martina undrar med sin späda röst att - Mamma, är det farligt att inte få ut hela fästingen, Marcus hade en i huvudet och en del av fästingen blev kvar!!  Hör till saken att Marcus hade varit stel och öm i nacken så visst blir man fundersam, gäller att hålla koll på bettet.  Anki                                                                                                                                                                    syskonen utan fästing  Mina älskade barn, bilden i mitten är Linnea och Marcus.

Kommentarer
Postat av: Yonne

Se upp med fästingbettet!



Välkommen på keramik i kväll. Bootzen har kommit kostnad inkl. frakt o valutapåslag 875 kronor! Jag var inne på Stefan hemsida - mycket, mycket snygg!



Y

2009-05-04 @ 10:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0