Söndag

Söndagen 22/3                                                                                                                                                       Kom upp i tid, drack mitt kaffe, läste min tidning. Tog bilen, Idag gjorde vi ett nytt försök på Össjö. Köpte inget men blev intresserade av ett vagnshjul modell äldre, vi tänkte göra ljuskrona av det. Vi får väl se hur det blir med det. Sedan bar det iväg till Hedentorp och Liv & Lasse. Liv har det där i fingrarna som en annan bara drömmer om. Ni skulle se hennes ideer, hon är skitduktig tycker jag. Fick inspirationen jag alltid får när jag är där. Köpte lite löktulpaner och testade samma sak när vi kom hem. Solen tittade fram en stund och då eldade vi våra j-vla pinnar, det tar aldrig slut. Stefan plåtade lite vårblommor.
 
 


   Jag och Stefan har gjort lite arbeten ihop. Mina damer och Stefans smide. Den nedersta är en ljusstake och är väldigt vacker tänd.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0