Lördag

Lördagen 21/3

Sov länge, alldeles för länge egentligen för Stefan skulle väcka mej tidigt om det var fint väder och eftersom han inte tyckte att det var tillräckligt fint för att asa upp mej i ottan fick jag sova ut. Den jävla h-värken höll mej sällskap ett tag men gav vika efter en stund. Vi åkte vill till Össjö för att gå på loppis, men det var stängt så vi åkte runt istället. Det känns som om vi åkt Skåne runt.  Hem och drack kaffe. Vår torktumlare gick i sönder så Stefan monterade ner den och insåg att det var billigare i längden att köpa en ny, sagt och gjort, nu står en ny, fin och för tillfället dammfri torktumlare i stugan. Fy för vad den gamla var dammig inuti, inte konstigt att just torktumlare är största faran i hemmet när det gäller brand. Våra maskiner går för fullt i detta hus, snart är det väl dammsugarens tur, vet inte hur länge den håller, jag har en förmåga att alltid få våra hushållsmaskiner att gå itu. Ibland verkar det som att vad jag än tar i så brakar det ihop. Jag och maskiner passar inte tillsammans. Nu ska jag sätta igång och städa marsvinsburarna här inne, nya täcken ska dom små få, de älskar att ha filtar, hängmattor och täcken att kura ihopa sig i. Anki
      Den här fällen slåss mis och hundarna om, klart skönaste platsen i hemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0