Trött...

Torsdagen 19/3

Idag skulle jag egentligen åka till Yvonne och hjälpa till med lite allt möjligt, men fick stanna hemma. Jag känner det som ett nederlag när jag inte kan göra saker som jag bestämt. Inget att göra något åt. Jag har fortfarande efter 8 års sjukskrivning  ej insett att min kapacitet inte är som tidigare, blir besviken om jag inte klarar av det som gick som en dans för 10 år sen. Idag ska lilla Jacki åka hem, matte Ninni kommer hem från Stockholm. Jag har också en liten cockertjej som heter Dansa, hon ska sova här till imorgon. Hundarna trivs med varandra och aldrig något bråk trots att ingen är av samma ras. Både Jacki och Dansa går här som mina familjehundar och jag älskar dom. Det blir mycket puss och kel. Ikväll kommer Stefans syster Annika, hon är duktig på data och ska hjälpa till med Stefans hemsida. Nu kommer Marcus snart hem och då ska han och jag åka och handla mat. Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0