skitväder

 Fredagen 27/3
Förmodar att alla klagar på vädret och naturligtvis också jag.  Brukar inte låta mej påverkas av väder och vind men detta är tråkigt eftersom vi har planer inför söndag. Har bjudit (tvång) hit mina föräldrar med respektive och även storsyrran med son, att med liv och lusta deltaga i den årliga städfesten. Som det ser ut just nu (det fullkomligt vräker ner) blir det kanske inte av. Tanken är att det ska vara fint väder, gärna med sol så att vi kan grilla efter att trädgårdsstädningen är gjord. Vi brukar ha riktigt kul, man snackar och räffsar, någon kör trädgårdstraktorn, ja lite vad som helst. Vi får se vad söndagen kan bjuda på. Ska även hämta hö hos Helena i Kvidinge, är och taffsar på sista balen nu, så det är dax..
Annars händer det inget speciellt, det vanliga fredagsgodiset ska inhandlas och naturligtvis så ska det tittas på mitt absoluta favvisprogram med Peter Settman. Jag sitter med ett leende genom hela programmet, ser nog fånig ut. Älskar musik och sjunger glatt med. Med ungdommarna hemma  tror jag inte att det blir något bloggande i helgen, datan brukar vara upptagen, vi har bara en dator och det får räcka tycker jag. Får göra en sammanställning på söndag kväll istället.                                                                                                                                                                          Mys i soffanTrångt om saligheten!!!! Myser i soffan hela helgen.    Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0