mest skit.....

Torsdag 12/3

Igår tog jag en insomningstablett för att någon gång få sova. Somnade ok, men vaknar av att jag fryser som faaan, fick ta extra täcke och så var den sömnen borta. Gick i väg till keramiken men satt mest och gjorde ingenting, blandade lite färgkroppar till Yvonne, sen åkte jag hem. Stefan var redann hemma, han mår inte heller bra, förskyld och hostig. Själv mår jag pyton, vill mest tjuta. Roger, Stefans svåger fyllde 50 år och vi skulle dit. Gjorde vid oss och hade en jättetrevlig kväll, det behövde både jag och Stefan. Grattis Roger!!  Imorgon SKA jag må bra, gå upp tidigt och läsa tidningen, dricka kaffe och njuta!!! Jag och Martina ska i väg och sola, det har jag inte gjort på åratal så det ska bli skönt. Malin kommer också imorgon och eftersom det är Fredag ska det handlas lite godis. (mycket viktigt enligt Marcus) Stefan den stackarn har jouren så det blir inget alkoholaktikt för honom....men jag.....

Anki  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0