Lite sjuk i halsen

Söndagen 1/3

Var lite hes igår men idag vaknade jag med världens "rasp" i halsen. Skitont vid minsta sväljning och väldigt hes. Tråkigt för min äldsta systerson fyllde 18 i veckan och vi skulle dit och fira honom idag. Syrran Helene ville inte att jag skulle komma och kanske smitta ner någon, så vi fick stanna hemma. Tråkigt för jag såg fram emot att träffa min familj. Istället gjorde jag lite nytta och gick sen och la mej en stund.

Jag har ju tre st belgiska jättar. Två bor i kaningården och en är på rymmen. Den på rymmen äter upp våra blommor och vi ska ju vara med på trädgårdsrundan i år och tycker inte detta är speciellt kul. jag ringde till kennel busebo, där jag köpt kaninerna och frågade om Karin ville ha tillbaka kaninen och som tur är ville hon det. Nu ska bara skrället infångas och det gör man inte i en handvändning ska jag tala om. De två kaniner som bor i kaningården heter Bettan och Doris.
Doris är svart och Bettan är stålgrå, helt underbara och kelna.  Doris och Bettan är sonens förslag, och betyder höger och vänster efter ett Tv-program, rätt kul faktiskt.

Anki     En av mina kaniner, tyvärr har hon gått bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0