keramik

Torsdagen 26/3

Har idag varit på keramiken och träffat mina kompisar. Det är så otroligt givande och få åka dit och "jobba" lite, hjälpte Yvonne med färgblandningar, pratade och fikade. Skitmysigt!! Därefter bar det iväg till Oscarsgården och Maria. Fick dom mycket viktiga essenserna till Martina. Det är alltid lika trevligt att prata med Maria. Har hos henne gått en kurs i djurkommunikation tillsammans med Martina, en helg jag gärna skulle vilja uppleva igen. Både jag och tösabiten är mycket intresserade av allt som har med det s k sjätte sinnet att göra. Jag skulle vilja göra en regression, då man går tillbaka i tiden. Iallafall så har Maria många häftiga kurser att gå på. Titta in på hennes länk.


Jag har beställt en liten gul belgare, en kille som ska heta Herr Morris. Den belgare som är på rymmen har vi ännu inte lyckats fånga, hon är faktiskt redan såld så vi måste med förenade kraftag försöka lura in henne i hundgården och där fånga henne. Lycka till!!!!

Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0