Härligt...

Tisdagen 24/3

När jag idag kom hem från keramiken låg en lapp skriven till mej...."Vet du om att du är världens bästa mamma? Älskar dej och ett ritat hjärta. Man blir alldeles varm inombords. Det är inte första gången Martina skriver lappar, men idag gjorde den riktigt gott i själen. då gör det helt plötsligt ingenting att man legat vaken fram till morgontimmarna, tröttheten var som bortblåst och en extra energi infann sig, ut i trädgården och räffsade istället för att som jag brukar göra, gå och vila. Puss Martina jag älskar dej också.
Anki

Kommentarer
Postat av: Ninni

Massor av mjuka och goa kramar till min bästa vän. Jag blir lite orolig för dig när jag läser din blogg, att du mår så dåligt. Kan jag göra något för dig, så lova att du hör av dig.



Puss och kram

Ninni, Henrik hälsar

2009-03-24 @ 22:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0