skit också

Lördagen 13/6

Idag var tanken att dagen skulle vara bra...Vi skulle ju fira pappas 75 årsdag. Går ut till kaninerna och hittar Bengan död!! urledsen och skitförbannad ringde jag till uppfödaren och gav henne dagens utskällning! varför då??? jo jag anser att hon säljer ut sina kaniner alldeles för tidigt. När jag beställde Bengan var jag mycket tydlig med att jag inte vill ha honom för ung då deras magar är jättekänsliga. Ville egentligen inte ha honom innan 12 veckors ålder då dom åtminstånde har lite mer utvecklade magar. Hon tyckte att jag aldrig hämtade min kanin, då jag kände mej tvingad att ta hem honom. Nu är han borta och allt hon säger är att "det var ju tråkigt". Jävla kärring.  Jaja vi fick ialla fall en mycket trevlig eftermiddag med god mat och god dricka. På måndag ska jag börja med viktväktarpoints. väger 70 kg!!!!!Jag har lyckats gå ned 17 kg med points tidigare och tycker att 5 kg ska!! jag klara av.  Marcus kottebebbar mår faktiskt bra, hans ihärdighet med att varje gång ungarna pep satte han in Fiffi hos dom och till slut är hon hos dom hela tiden. Bra gjort Marcus, vi trodde ju att de skulle dö när hon inte ville veta av dom.

Tack Karin för att du ställer upp när det gäller kaninerna, alla kaninuppfödare skulle vara som Du!! Kram anki

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej vännen!



Vad tråkigt att Bengan har gått hädan. Det är aldrig roligt och speciellt inte en så dag, som är inplanerad med massa roligheter. Jag tänker på din pappa som fyllde år. PoK Ninni

2009-07-01 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0