Midsommar

söndagen 21/6

Vi hade en jättemysig midsommar tillsammans med Ninni och Henrik i Ödåkra. God mat och jag har nog inte varit borta så många timmar tidigare, jag hade nämligen hundarna med mej och kunde slappna av och bara njuta av sällskapet. Det var skitmysigt och jag tackar dem av hela mitt hjärta. Igår kom Lillsyrran och Patryk med sin ursnygga Ford Mustang 66-års modell. De intog sin lunch på en filt i solen, de föredrog vår gräsmatta inför söderåsen, så då fick vi träffas och snacka av oss lite, vi systrar behöver det ibland. Idag har hundgården fått sin gräsmatta klippt och så har Stefan sågat ner lite grenverk för att "lufta" ur litegrand. Råttorna har vi inte blivit av med så vi har lagt ut annat gift också, naturligtvis väl oåtkåmmligt för andra djur. Jag räknade upp till 5 råttor av olika storlekar ute hos marsvinen så nu har vi tömt ut och kollat om det var något hål i golvet, som tur var är det inte något sådant....än. Anki                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0