längesen

Måndagen 1/6

Nu är det längesedan jag skrev, det har hänt lite sen sist.  Vi arbetar mycket inför trädgårdsrundan och det kommer att bli spännande. Mina kaniner har anlänt, de är jättefina. Håkan och Bengt heter de små liven. Igår var vi och grillade i Ängelholm hos Henrik och Ninni. Henriks mysiga föräldrar var också med. Väl hemma igen åkte jag i väg och hämtade Håkan och Bengt i Kävlinge, under tiden tittade Vanja och Thomas in, med Sin vän Karin för lite inspiration till sin egen trädgård. När jag kommer hem har jag missat detta trevliga sällskap men istället hade grillgänget från Ängelholm kommit för att få en tidig trädgårdrunda!! Martina och Hallit var också hemma. Fullt hus med andra ord. KUL!!
Imorgon är det dax för att åka till Laholm med mamma. Vi kommer att ha en myskväll tillsammans med Linkan  och vi åker iväg till Oskarström på Onsdag för min utredning. Tur att morsan följer med och håller mej sällskap mellan undersökningar, inget kul att sitta själv en hel dag. Ojdå, glömde att tala om att det varit avslutning på keramiken ikväll, nu blir det inget gjort förrän till hösten.

Håll tummarna för mej på Onsdag!!!

Anki

Kommentarer
Postat av: Ninni

Det kommer att gå jättebra. Du har ju mamma med!!! Du vet ju att ett gott skratt förlänger livet och det är din lilla mamma bra på! Krama om henne från mig.



Hårda och varma kramar och LYCKA TILL och

Tack för en trevlig dag tillsammans med Er!

2009-06-02 @ 16:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0