ingen hit

Tisdagen 9/6

Har inte sovit ordentligt på ett par nätter nu  och idag tror jag att jag skulle kunna slå någon på truten...har sån j...la värk.  Vad gör man då dessa dagar? Går en tur, sätter sig ner, går en tur till, sätter sig ner...osv. Jag tycker det är så synd om hundarna att jag ibland har funderingar om jag ska omplacera Tanja till ett bättre hem. Hon är ju min (visk, visk) favvis, så det är svårt att besluta om detta, hur jag än gör så sviker jag henne. Hon förtjänar bättre. De andra två går ju med mej ute, det kan inte Tanja då hon rymmer. visst är hon kopplad men då går det ju inte riktigt att vara Borzoi. Ja, vi får väl ta en disskusion om detta, jag och min familj. Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0