Gudrun????

Tisdagen 30/6

Trots den enorma värmen kom jag upp i tid, då hade Stefan varit uppe och börjat såga ner träd. När han ansåg sig vara färdig hade 45 träd fått ge vika för mer luft och sol i bakre delen av trädgården. Han är värre än Gudrun, men det blir bra och det måste gallras ur innan träden är för stora. Den längsta mätte 12 meter.  vi hann dock med en fika hos Lennart och Brita, alltid lika mysigt. Svenne var här och lastade av lilla Mor. I hennes lägenhet är det varmt som i bastun och då är det skönt att sitta och mysa tillsammans i skuggan. Fick hem min Marcus, med tonårsgångar som Öhhh. Jag älskar honom ändå. Anki
Lite olika fotonså här från ovanFiffi med ungarnaMamma och Smulan

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken härlig bild. Jag vill oxå komma snart och sitta med er i skuggan. Puss lillsyrran

2009-07-01 @ 06:12:24
Postat av: Anonym

Jag menar bilden på grodan. Såg bilden på lilla mor.... helt avslappnad. puss igen

2009-07-01 @ 06:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0