Ett år äldre

Onsdagen 17/6

Jaha, då var man ett år äldre, jag tycker nog att de små rynkorna smyger sig på. I måndags åkte jag och Marcus för att handla lite kläder och dubbskor, vi mötte upp Martina och Frida på väla och vad kommer tösabiten med om inte ett litet marsvin som hon köpt till mej. Hon är för go den tösen. Jag hade varit sur hela dagen och tänkte att nu skulle alla skinnys bort, allt för att underlätta och ta bort den stress jag bygger upp av alla burar och höet som spills uppe på övervåningen. Jag tycker att det luktar och nu har vi ju råttorna därute också, men som tur är tog jag mitt förnuft tillfånga och jag blev genast glad igen. Det nya marsvinet heter Stina och är jättesöt och hon trivs därute bland de andra. Igår blev jag 43 år och vackrare för varje dag som går.....större också. Jag hade ialla fall en skön dag med trevliga släktingar och vänner.
 Nu har råttgiftet kommit på plats så nu hoppas jag slippa se råttorna igen.

Marcus små kottar har blivit större, de har sylvassa taggar och växer så att man nästan ser det. Dom är skitcharmiga, en tös och en påg är det. Så snart får vi börja annonsera ut dom.
Anki 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0