.....

Tisdagen 9/6

Pappa och gunilla var här och tog en kopp kaffe, snackade med dem om Tanja och Pappa gick i samma tankar som jag. Jag tog kontakt med Anette Köster, Borzoi-uppfödare som bor i Ekeby. Hon tyckte jag skall prova på lurecoursing, en slags sprinterbana för vinthundar så jag ska åka till Hörby på söndag och testa detta. Ventilerade mina tankar om omplaceringen för Stefan och han tycker att jag absolut inte ska omplacera henne, utan istället pröva något annat. Skönt att han inte tänker i samma bana som jag, jag skulle förmodligen dö av längtan efter henne. Nu ska jag försöka göra livet lite borzoidräglit för henne istället..... för jag älskar henne.
Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0