en fågel i handen...

Måndagen 22/6

Vi var tidiga uppe idag då Marcus skulle klippa sig. Malin följde också med och fick inhandlat det hon tänkt sig. Marcus köpte skiva, film och spel för sin månadspeng(så var den slut). Jag höll på att få en smärre chock när klippningen skulle betalas, visst brukar vi klippa på F-makarna men 395 spänn för en killklippning!!! lite vax behövdes och vips var vi uppe i 500 spänn, nästa gång rakar jag honom själv. Jag hade fått presentkort från Pappa och Gunilla så det blev 2 sommartunnikor/klänning på Indiskan, jättenöjd. Senare kom Just de ovannämda på lite fika. När vi sitter med kaffet flyger en liten blåmes in i en ruta och segnar ner, jag rusar dit och får upp den lille. Blåmesen är chockad och vinglig men klamrade sig fast vid mitt finger och så fick den sitta tills den kände sig kry, lite vatten fick den lille parveln också. Efter ett tag lyfte den ...flyg, flyg du lilla.  Anki                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror minsann att alla djur dras till er eller?

Tack för mysigt prat i trädgården. Puss lillis

2009-06-23 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0