Borzoi träff

Söndagen 14/6
Sol och underbart väder, precis vad som behövs just nu. Lite sol man kan lapa i sig. Martinas kompis Kim sov över och de fick också lite sol på kropparna. Jag och Martina åkte iväg till Anette Köster och hennes borzoier. Tanja fick för första gången sen 12veckors ålder umgås med andra likartade vovvar. De rör sig i samma mönster har samma sätt att leka på. Hon fick sammanlagt träffa 7 olika borzoier och jag såg att hon njöt, hon kom inte och bad om hjälp som hon gör ivanliga fall när hon träffar andra hundar. DETTA ska vi göra om, Anette och hennes familj är jätte trevliga och kunniga. Jag ska försöka få ner Tanja 10 kg, jag kommer ialla fall göra mitt bästa.
Frida var här med sin Lipton, en curly coated retriver. Trevlig hane.

Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0