Bilder.

Måndagen 29/6

I skrivandets stund sitter en äcklig STOR honspindel med sin lika äckliga äggpåse och glor på mej. Marcus upptäckte henne imorse och jag fick i uppdrag att plocka bort henne. Jag gjorde ett tappert försök med papper, för jag vill ändå inte döda den men hon försvann, det gjorde Marcus med.....nu sitter hon här igen, bara hon inte rör sig får hon sitta tills jag är klar sen kallas mannen in för sista kampen om dataplatsen. Nu ska jag göra ett nytt försök med bilderna från grillfesten. Anki

Kommentarer
Postat av: Monica

Nä, spindlar ska man inte döda om man kan undvika det. Fast jag hittade en stor spindel i Lilltösens säng strax innan hon skulle lägga sig igår och den fick Maken ta hand om. Tyvärr så gick det inte att få den levande därifrån. Menmen... sånt e livet ibland. =)

Kram på dig!!

2009-06-29 @ 16:39:13
URL: http://familjenmathiesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0