Yes im back!!!!

Torsdagen 23/7

Guud vaad jag saknat min blogg!!! Jag har aldrig uppfattat mej som en datanörd, men vilken abstinens jag haft att inte få gå in och skriva lite skit. Jag kan inte gå in på vad som har hänt för jag har ett minne som en teflonpanna och kommer inte ihåg, men det har kommit och gått lite kaniner, fler kottebebbar har kommit!!! inget vi räknat med precis men här är dom ialla fall. Idag har Marcus gjort vid sitt rum, sorterat bort allt sitt lego......8 stora lådor lego som vi ska hysa någon annanstans, på en plats vi inte har. Ett vitrinskåp kommer att eldas upp. Kottarna måste ut på blocket så är det någon som är intresserad? hör av Er.  Skönt att vara tillbaka efter nästan 14 dagars uppehåll. Kramar Anki

Kommentarer
Postat av: Grannen

Äntligen ett nytt inlägg =)

Förstår att det varit tufft att vara utan datorn.

Kram på er

2009-07-24 @ 10:16:59
URL: http://familjenmathiesen.se
Postat av: Anonym

Äntligen tillbaka. Har varit inne och spanat på gammla inlägg. Pussen till er alla. Syster yster

2009-07-25 @ 16:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0