Utkast: Torsdagen  2/7 ...

Torsdagen  2/7

Man kan väl inte säga annat än att vädret är det man pratar om.... Det blir inte många knop här hemma precis, inte ute ialla fall. Just nu är det skönast att vara  inne och jobba. Hundarna lider också av värmen, mest Bamse faktiskt. Han går runt och bäfftar hela tiden. Jag har till och med tagit på mej ett par shorts (stavas det så?) och mina vita ben har varit och handlat!!, men jag såg allt ett par gubbaben som var snäppet värre än mina.

Idag har jag försökt att fota mina smågrisar, de ska säljas och tänkte sätta ut dom på blocket. Det är inte lätt då de inte är stilla i fem sek. Marcus småkottar ska också snart säljas, men det dröjer ett tag till då de ska vara 8-10 veckor. Vet Ni någon som är intresserad? De är ursöta och jag tror att det är det gulligaste djuret vi haft här hemma och då har vi haft många.

Marcus har sin kompis Jonas här och de tänker sova på studsmattan i natt...vi har meddelat att vi ska titta på skräckfilm och sen låsa ytterdörren. Anki


Kommentarer
Postat av: Karin

Men guuud sååå söööt

//Karin

2009-07-03 @ 19:24:28
URL: http://www.busebo.com
Postat av: Anonym

De är jätte söta, mycket mer djur nu än för en vecka sedan. Puss lillis

2009-07-03 @ 23:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0