Pengar

Onsdagen 29/7

Är det bara jag som alltid funderar över ekonomin? Vad man kan göra för att spara lite extra. Jag har hål i börsen för mina pengar verkar försvinna i tomma intet. Tänker ofta på vad jag kan dra in på, det som faktiskt kostar i mitt fall är ju djuren och keramiken. Om jag bara fick sålt lite figurer så att keramiken gick på ett ut hade ju varit bra, men det ser dåligt ut. Stefan tycker att jag alltid blir så drastisk när jag ska göra något, men sån är jag. Allt eller inget. Vi får väl se vad som händer framöver. Har skickat in papper till f-kassan. Mitt sjukbidrag går ut i oktober, får jag avslag vet jag inte vad som händer med mej i framtiden. Tur att jag har Stefan som får mej att se saken från den ljusa sidan och inte alltid måla fan på väggen. Imorgon ska jag vakna med det bästa humör en surpuppa som mej kan. Godnatt

Anki    en av grisarna

Kommentarer
Postat av: Grannen

Hoppas humöret var bättre när du vaknade idag =)De e så himla trist när ekonomin ställer till det för en. Pengar är ju inte det viktigaste, men när man har brist på dom så blir dom viktigare är mycket annat.



Och bilderna, vilka fula små sötnosar du har. hihi

2009-07-30 @ 18:28:08
URL: http://familjenmathiesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0