lite skit

Måndagen 27/7

Idag kom jag upp sent. Ligger alltid och funderar över allt och inget innan jag skrapar mej upp ur bingen. Victoria och lille Ludvig var här och Marcus tog med Ludde ut på flotten. Han tyckte det var kul och hade naturligtvis "västen" på sig.
Annars hände det inget speciellt, Vi håller på och försöker lösa burfrågan med kottarna, och diskuterar om vilka han ska behålla. Just nu är här 7 kottar som så småningom ska minska till 2.  Är ute på nätet och försöker få fram så mycket om kottarna som möjligt, man vill ju att de ska ha det bästa. Jag måste även lösa marsvinsfrågan. Skinnisarna ska ju in igen till hösten och jag vill ha en ny bur, en som är större och lättare att rengöra. Just nu vill jag inte ha in dom igen, men vet ju att de måste detta. De har det riktigt bra därute, de skuttar och springer omkring som ystra kossor på grönbete. Ja ja vi får väl se.

Imorgon fyller storsyrran år, får inte glömma att gratta.........har hänt förr.  Igår var lillsyrran och Patryk här med en solros. Gulligt!!! Tack!!
Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0