Gulligt besök

Lördagen 4/7

Idag är jag verkligt invalidiserad. Jag har något så fruktansvärt ont i vänsterarm, från nacke, skuldra ända ner till handen. Har tagit Brufen, tramadol och Stefan har smörjt in med voltaren. Minsta lilla rörelse gör att jag vill skrika högt och mellan rörelserna värker det obamhärtigt. Skulle åka till Anette Köster och släppa Tanja men jag får nog ställa in idag, vågar inte köra. Jaja skit i detta, nu tar jag ett djupt andetag och går vidare.

Mina skinnys är inne på blocket, men det är bara en som har ringt. Får väl se vad som händer.

Stefan har tagit bilder på våra näckrosor, de är helt underbart vackra. Vi fick besök av en andhona och hennes småttingar som också hamnade på bilderna. Anki 
                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Monica

Näckrosor är bland det vackraste jag vet.

Men usch vad trist att du har så ont. Hoppas verkligen att det lägger sig snart.

Kram

2009-07-05 @ 13:05:07
URL: http://familjenmathiesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0