Födelsedag

Fredagen 31/7

Jag har faktiskt inget vettigt att säga (vilket jag oftast INTE har) alltså inget nytt på den fronten. Jag har pratat lite med Anette idag, kanske åker jag till henne i helgen. Det kommer även en tjej som ska ha med sig en liten skinnytös hem.

Mina yngsta syskonbarn fyller 15 år idag. Stort GRATTIS till Robert och Philip. Alla var där och grattade. Syrran hade bakat och det var skitgott. Jag kom på efter ett bra tag att jag faktiskt inte behövde köra hem, utan kunde ta ett glas vin. Martina var ju också där och hon fick köra hem. Nu har man en egen privat chaffis!!! detta ska jag utnyttja kan ni tro.
Anki

Kommentarer
Postat av: Philip

Tack så mycket :)

Själv smaka jag inte mammas bakelse

2009-08-17 @ 04:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0