Äntligen

Torsdagen 30/7

Nu har hon fått det!!!  Martina har tagit sitt körkort. Bra gjort!!!

Idag vaknade jag på bra humör och det märks, framför allt på mitt sätt att få saker gjorda. Burarna uppe har blivit rengjorda, där går mina hanpojkar som förhoppningsvis kommer att bli sålda. Snart är tvätten ett minne blott (i en dag).
Marcus och jag var på Citygross och fick inhandlat lite. Katterna fick sitt, kottarna sitt och Smulan fick sitt. De ända som inte fick något är marsvinen och kaninerna, deras foder var slut på R-tofta och företaget som har just mitt foder har sem-stängt!! Det blev till att göra extra kligröt med proviva, plocka massor med gräs och så hö till marsvinen. Har man skinnys måste de ha extra mycket av allting i vanliga fall och utan foder.... Kaninerna som är i större behov av sitt foder fick också extra mycket gräs och morötter.
Vad har jag mer fått gjort idag...jo jag och Victoria gick en liten runda med Ludvig och Tanja, skönt.

Stefan håller på att bygga en bur till de kottar som ska stanna, hoppas att detta kommer att fungera bra.  Anki GRATTIS till körkortet

Kommentarer
Postat av: Grannen

Ett jättegrattis till Martina!!!

2009-07-31 @ 10:22:00
URL: http://familjenmathiesen.se
Postat av: Anonym

GRATTIS GRATTIS till min vackra ängel. Kram Moster Mia

2009-07-31 @ 16:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0