En ovanligt bra dag

Måndag 9/2

Idag har varit en sådan där dag då allt flyter!!
Man mår relativt bra och allt  känns OK. Ingen värk som inte gick att fixa med lite tabletter.

Bestämde att efter flera år med långt hår (som man alltid har uppsatt) att klippa av det.
Ringde och förvarnade mannen och klockan fyra rök mitt hår. Blev skitnöjd. Kort och lättskött.
Tjejen som klippte mej fick en varning. INGEN TANTFRISYR!! . Hon lovade dyrt och heligt att det inte skulle bli någon tantfrisyr. som sagt, blev helnöjd.

Har nu varit på keramiken. Försökte mej på att skulptera en noshörning. Det gick hyfsat. Har nu en hel samling av keramikfigurer. Här finns både tjocka tanter, drakar, olika sorters husdjur.  Detta är något jag rekommenderar till
alla!! Ingen terapi i världen kan mäta sej med att få vara kreativ.

Imorgon ska jag börja med att fixa till mina långhårsmarsvin. De ska klippas och klorna ska kollas över. 
Hundarna behöver också få lite mannikyr....... men det får dottern ta tag i.

Anki
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Jag garanterar det blev ingen " tant frisyr". Ha en bra dag.

2009-02-10 @ 06:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0