Utkast: Fredagen den ...

Fredagen den 13/2

Idag vaknade jag med världens huvudvärk, så hela förmiddagen gick i slowmotion.
Inget vettigt fick man gjort men det är ju inget nytt bara att ta igen en annan dag.

Äntligen Fredag..och sportlov. Vi har alla ungdommarna varannan helg. Stefan har sin 18 åriga dotter 
och jag har mina. Just nu är en sådan helg, mysigt. Det blir lite liv och rörelse när alla är här. Ända nackdelen är att jag och Stefan då får flytta våra sängplatser. Alla barnen har var sitt rum så det blev inget över till oss.  Jag sover nere hos min son som har en Ikeasäng med flyttbar undersäng. Marcus har ju också en liten igelkott som är vaken om nätterna.
Tagge, som han heter går fritt i hela rummet. En natt hade mitt täcke halkat ner lite till golvet och helt plötligt vaknar jag av att det sticks på magen. Jo då!! det var kotteman som klättrat upp för täcket och krupit in till min mage. Kan inte påstå att det var speciellt skönt, men lite kul var det ju. Han är en liten ilsk herre men grabben älskar honom.

Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0