Tandläkaren...

Torsdagen den12/2

Har idag haft nöjet att få spendera pengar...i tandläkarstolen. Skulle fixa en gammal lagning
med vad allt det där innebär. Att gå till t-läkaren tillhör inte mitt favoritgöromål,  men vad gör man inte för att få behålla garnityret ett tag till. Jag ber alltid om bedövning och det fick jag minsann! Det måste varit en dunderladdning. Fick huvudvärk och istället för att åka till keramiken fick jag snällt gå hem och kurera mej med kudden under huvudet.

Igår var jag och lyssnade på tullverkets information om droger, påarps skola arrangerade detta för oss föräldrar med ungdommar i "testing" åldern. fy f...n vad mycket droger det cirkulerar, man blir ju mörkrädd, men jag har bestämmt mej.
Jag kommer att låsa in grabben till han blir minst 22 .

Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0