Som vanligt igen

Tisdagen 10/2

När man som jag inte riktigt kan somna om kvällarna, blir det ju att man funderar. Jag funderar på väldigt mycket olika saker och det har inte  alltid att göra med problem. Igår  kom jag att tänka på när dottern var liten.

Hon var runt 3-4år och satt tillsammans med sin mormor på balkongen. Det är varmt och hon sitter i bara trosorna.
Hon studerar ingående sin navel och säger till mormor.....Du, det är tur att man har en navel.
 -Jasså, varför det? frågar mormor.
-jo, så att man vet vad som är bak och fram.

Eller den gången när hon var sjuk och mormor ringde och sa att hon ska krya på sig. Då rusar hon till sin pappa och utbrister. PAPPA!!  mormor säger att jag ska krya på mej, DET VILL VÄL INTE JAG HA......

Iår blir hon 21 . Fy vad tiden går .

Anki
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0