skönt med vänner

Fredagen 27/2

Ingen sömn inatt alls, så efter att jag väckt Marcus gick jag och la mej igen. SKÖNT. Jag skulle egentligen åkt till Maria på Oscarsgården för att hämta blomsteressenser till Martina, men fick ringa återbud. Maria är en mysig tjej som jag gillar skarpt så jag åker till henne i nästa vecka istället. Fick ringa till veterinären om skabben, så på måndag ska här badas i sebacil.
Marcus klippte sig på väla idag och vi fick handlat både det ena och det andra, på vägen till bilen träffade jag min allra bästaste vän sen 20 år. Ninni, vi är gamla svägerskor och jag verkligen älskar henne. Vi vet allt om varandra och vi har gått igenom så mycket tillsammans, både glädje och sorg. Tack Ninni för att du alltid finns för mej och jag hoppas att du alltid kommer att vara min vän. Anki

Kommentarer
Postat av: Ninni

Nu tåras ögonen, när du skriver så mycket fint. Du är helt underbar och den härligaste person jag vet, som trots din smärta har så mycket glädje och humor att dela med dig av. Jag är glad över att få vara din vän. Forever............

2009-03-03 @ 17:27:08
Postat av: Henrik

.........och jag då.....!??? Jag tycker ju också om dig.........

2009-03-03 @ 22:16:33
Postat av: Anki

Henrik......jag gillar dej också.

2009-03-04 @ 11:15:36
Postat av: Stefan

........OCH Jag då......?? JAg tycker också om er

2009-03-05 @ 08:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0