Min första blogg

Eftersom detta är min första blogg och jag inte är så hemma i datavärlden ber jag Er att ha överseende med mej. Min blogg är först och främst ett redskap för mej att kunna skriva av mej lite om ditt och datt. Jag har värk och har varit sjukskriven i snart åtta år. Hade jag inte haft min familj och mina djur skulle jag inte klara av detta faktum. Jag trodde faktiskt att företaget jag jobbade på,  skulle gå under utan mej...Ack så fel jag har haft. De vet ju snart inte ens att jag fanns och faktiskt arbetade arslet av mej för dom. Ibland när man träffar lite arbetskamrater får man lite noja. Idag är jag ju ingen längre. Då var jag Anki på packavdelningen.... Nu är jag kärringen med alla djuren... Men jag älskar faktiskt mitt liv och det kunde varit värre. Det blir vad man gör det till. Jag försöker se det positiva i allting. Min man älskar mej fast att han ibland efter 8 timmars arb.dag får laga maten. Mina barn har överseende med att jag glömmer allting (har papper på att det ingår i sjukdommen). När grabben va liten var tjejerna på dagis glada att jag fick rätt unge med mej hem eller att jag överhuvudtaget tog med honom dit. 

Anki

Kommentarer
Postat av: Stefan Olsen

Godmorgon det ser fint ut, hoppas du kommer att få mycket kul med din blogg

2009-02-09 @ 06:19:08
Postat av: Annika

Kul att du kommit igång med bloggen! Din livsnjutare är helt underbar och den mörka damen i det gröna ser också ut att njuta av livet. Ha det gott!

2009-02-09 @ 20:33:40
URL: http://annika-smygmaskan.blogspot.com
Postat av: Jessica westhoff

hey anki :) Denna har du ju gjort bra :) fina bilder :)

2009-02-10 @ 13:30:39
Postat av: mia från packningen

Hej tjejen här ett meddelande från din gamla arbetskamrat. Vi `gamla i packningen har absolut inte glömt dig. kan fortfarande prata om den gamla goda tiden då det var ett fasligt fnitter på oss tjejer, för vi va´ många.

Den här sidan ska jag komma in och hälsa på fler gånger, den är jätte trevlig. glöm aldrig att du e en inderbar människa.

kramiZ från Mia

2009-02-10 @ 19:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0