Loppisdags

Söndagen 22/2

Varje veckohelg vaknar jag oftast med världens huvudvärk, har inte riktigt kommit på varför men troligtvis är väl att man har kudden under huvudet fler timmar än vanligt. Denna Lördag var inget undantag men efter lite kaffe, tabletter och morgontidningen var jag på G. Stefan och jag åkte på loppis.
 Första loppisen låg på Stattena och hade hur mycket kul som helst. Jag älskar böcker men fick med mej en stor ljusstake i mässing. Stefan fick med sig en bok med recept på äpplen. På denna loppis fick jag nostalginoja, där fanns massor med böcker som jag läste när jag var yngre och fick nästan ångest när jag inte köpte dom, men man kan ju inte ha allt hemma.
 Nästa loppis blev Bjuvs IF, där fick jag med mej 3 böcker. Kul!! , bara det att bokhyllan inte räcker till fler böcker, men idag var vi i varalöv och fick med en bok till.. Stieg Larssons  Män som hatar kvinnor. Eftersom jag samlar vill jag ha alla tre och fattas nu bara Flickan som lekte med elden. Dessa böcker är skitbra.  Annars har helgen varit mysig med lite skräckisfilmer och lite öl, (och nej, det är inte därför jag har h-värk!!!). Ikväll kommer Martina och Marcus hem hoppas att deras helg varit lika mysig som min.

Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0