Hej o hå

Onsdagen 25/2

Slutet på gårdagen blev bra, jag greppade kragen och satte igång, det lagades middag, bakades bröd(2 st), handlades och sist men inte minst, marsvinen där ute fick rent och pälsarna klippta!!! Rent slut efteråt men f...n vad det kändes skönt.
Idag har jag varit på keramiken och fixat lite, kul att träffa Yvonne efter lovet. Min elefant har klarat första bränningen så lite färg på honom och en bränning till så får han komma hem.

Stefan är lite av en allkonstnär, jag tror inte att det finns något han inte klurar ut. Roligt är det ju att när Marcus behöver hjälp med ngt så är det för det mesta Stefan han går till. Är han sugen på kakor eller bullar är det inte mej han går till utan ...ja just det, Stefan!  Han kan stå och smida järn, bygga hus, ja allt möjligt för att sedan gå in och baka bröd. Just nu håller han på att lägga upp ett lager av smycken för vi tänker att öppna "Lydestads hantverk" så småningom och då behövs det ett litet lager.  Anki


Kommentarer
Postat av: Lise

Smyckena är alldeles fantastiskt fina och jag gillar din blogg jättemycket. Går i och kollar lite då och då :-)

Kram Lise (från keramiken, hoppas vi ses där snart)

2009-03-01 @ 14:35:26
Postat av: Ninni

Kan inte nog säjas.....så in i bubblans duktig man du har! Han är vekligen en tusenkonstnär!!

2009-03-03 @ 17:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0