Dvala

Tisdagen 24/2

Nu får jag skärpa mej!!  Två dagar har nästan passerat och jag går som i en dvala. Mitt nyårslöfte till mej själv var just att jag inte skulle ha sådana här dagar då inget liksom greppar tag imej och får mej att se nyktert på tillvaron. Jag skyller på att lovet är slut och jag är ensam igen. Jag tycker att jag lyckats rätt så bra ändå, tills nu. Men det måste jag ju ändra på och ta mej ur. Min mamma säger alltid att "man är sin egen lyckas smed" och jag försöker verkligen att leva efter detta.
 så nu ska kragen greppas och värken dämpas, nu sätter vi igång..

Anki      

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman , din mamma verkar vara en vis kvinna, hoppas det är okej att citera?

Skapa dig en bra dag, för det ska jag.

kram kram

2009-02-24 @ 20:52:35
Postat av: mia

glömde att skriva att det var jag...

kram kram igen då

2009-02-24 @ 20:54:01
URL: http://www.miasunika.se
Postat av: Anonym

Älskar Dig för den du är. Kram Gubben.

2009-02-25 @ 11:13:59
Postat av: Stefan

Älskar Dig för vem du är.Kram Gubben.

2009-02-25 @ 14:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0