Äntligen Fredag

Fredagen den 20/2

Äntligen Fredag...hallåååå... för dej är det ju alltid Fredag, kanske många tänker eftersom jag går hemma. Men nej det är skillnad på veckodagarna även för en sån som jag. Speciellt när man har barn som går i skolan. Jag och Stefan har ju inte några gemensamma barn så vi är "barnfria"  varannan helg. Vad gör vi då på vårann "fria" fredagskväll?? jo vi somnar i var sin hörna av soffan.  Konstigt.

Idag fick jag göra ett återbesök hos tandläkaren. Har haft en j...la tandvärk sen jag var där i förra veckan. Trodde att käken skulle göra mej tokig, men Åsa fixade detta och orsaken var en blottad tandhals. Inte trodde jag att en naken liten tandhals kunde göra så jävla ont. Fick rådet att borsta med (reklam) sensodyn och mjuk tandborste, så nu kommer det att inhandlas ny tandkräm och nu hoppas jag att detta problem inte dyker upp igen.

Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0