Jag är så jävla korkad....

Fredagen 11/12

Det är inte första gången som jag går på att teckna telefonabonnemang på gatan. De lyckas alltid lura mej, nu sitter jag med tre abonnemang, och det bara för att jag har svårt att tacka nej! Jag tecknade ett ab på telenor och fick två extra telefoner och två nya abonnemang, bra! tyckte jag för då fick både Malin och Marcus varsin ny telefon. Allt var frid och fröjd ett tag men upptäckte att jag inte var nöjd med telenor av vissa anledningar jag inte går in på. Detta var förra året, nu iår står det en kille från The Phonehouse och tecknar ab för Tele2, vad gör jag......jo jag tecknar ett nytt ab, just därför att jag inte var nöjd med det förra. Nu till saken....jag kollade inte att det var 24 mån bindningstid på telenor utan glad ihågen går jag med att så fort det gamla går ut så träder det nya in. Det gamla går inte ut förrän om 12 mån och det nya träder in...ja ungefär just nu när jag sitter här. Har naturligtvis ringt och försökt att stoppa det nya men se det går inte! Varför?? jo därför att jag var så jävla korkad att jag inte kollade upp hur länge mitt gamla abonnemang var tecknat på. Det är (som killen på The Phonehouse talade om för mej) konsumentens skyldighet att kolla upp hur lång bindningstid man har tecknat. Va fan man står ju på gatan, och killarna som tecknar avtal de vet tamefaan hur man lurar såna som mej, han hade fått mej att sälja min mor om han bestämt sej för det. Jävla maffiametoder, och det talade jag om för honom också. Kan man inte hjälpas åt nu så här inför juletid? A what the heck, det drabbar ingen fattig...... Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0