värk, värk, värk

Lördagen 15/8

Har inte sovit ordentligt på två nätter, jag har en så in i helvetes värk i höfterna. Det var meningen att jag och mamma skulle åka och hälsa på familjen i Karlstad på måndag. Vi har fått avboka för att jag inte klarar bilresan. Jag såg verkligen fram emot att få åka, har inte varit där på 19 år. Tur att Karlstadsborna kommer hit med jämna mellanrum så vi får träffas. Jag känner mej som en svikare, jag lär mej aldrig, jag lovar men kan inte fullfölja.....

Ikväll ska vi på kräftskiva! underbart. Det är Ronny och Victoria som bjuder, då är det ju krypavstånd... 

Min älskade lillis ska åka på semester på måndag, så jag ska ringa och önska henne en trevlig resa, tyvärr är det som vanligt, kommer inte ihåg VAR resans destination är. Vår mamma reser mycket och det är likadant där, vet inte var hon är. Sist hon var utomlands visste grannen Victoria var hon var, men inte jag....Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0