Utkast: Måndag 24/8 ...

Måndag 24/8

Ja, då har man varit hos tandläkaren, INGA hål, yes. Tycker det var billigt....bilder, tandsten, undersökning, borttagning av sten och sist men inte minst putsning, allt detta för 600 spänn, det tycker jag är skitbilligt. När man dessutom är kariesfri känns ju allt bara toppen.

Jag och Stefan åkte till hyllinge för att handla mat, och vi tog en titt på Intersport, jag måste ha nya skor och har inte fått tummarna loss från den berömda. Vill ju ha MBT skor, men tycker dom är dyra. Visserligen är dom det bästa jag haft någonsin, vi hittade faktiskt dessa skor på Intersport. Dom har bara fått sälja dom i en vecka, Stefan nämde för mej att jag borde ha två par, då slängde jag ur mej att kan jag få rabatt om jag köper två par???(detta lite på skoj) men jag fick 10% avdrag. så imorgon ska jag hämta två par MBT-skor. Jag tycker fortfarande det är för dyrt men för att kunna gå utan smärta får man lossa på plånboken.

Har upptäckt att en kotte har ett sår på tassen som måste plåstras om. tur att dom är vana vid behandling annars hade det inte varit mycket mer än taggar att undersöka....Anki 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0