utflykt

Onsdagen 5/8

Idag tyckte Stefan att vi skulle åka till Jakriborg. Marcus ville inte först åka med men lite övertalning fick honom att ändra sig. Vi gick en liten fotorunda, både Malin och Marcus fotade hejvillt. Sen tog vi en liten fika. Vi hittade en gränd som hette Vanjas gränd, det måste berättas för Vanja. Marcus tyckte att det var tur att han följde med. När vi kom hem tog vi tag i hans rum, kottarna fick flytta in i sitt nya bo och rummets alla hörn kunde skrubbas. Skönt att vi äntligen har fått upp dem från golvet. Stefan vill sätta in konstgräs och göra en utgång till golvet. Utgången till golvet...OK, konstgräs...NEJ. dom är ju inte rumsrena och fy vad det skulle lukta, tanken är dock mycket god. Martina. Kim och Sandra har varit här och ätit pizza. Känns konstigt att min egen dotter bara kommer och hälsar på. Då jag tycker att jag inget annat gör än äter blev en cyckeltur tillsammans med Marcus kvällens avslutning...6 km tycker jag inte är dåligt för en som inte cycklat på 8 år.
Kan jag röra mej i morgon är det inte dåligt får jag säga. Anki
Vanjas grändvanjas grändkärringen själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0