På grönbete

Fredagen 7/6

Idag passade jag på att sola min bleka lekamen, men fick ta och dölja en del av kroppen för att inte fåglarna skulle bländas. Jag såg framför mej hur skatorna flög omkring och skrek " my eyes...my eyes, tänkte att göra dem denna lilla tjänst.
 
Kaninerna har fått komma ut på grönbete. Gjorde vid hundhagen och släppte ut de små ninorna där. Ni kan tro att de gillade detta., gräset ÄR grönare på andra sidan stängslet....

Martina är hemma över natten och med sig hade hon sina kompisar Jonna, Abbe och Rita. Det är alltid lika kul att få vara med. Vi har grillat och pratat, skitmysigt.
 
Lillsyrran ringde och undrade om det egentligen inte varit det där slaget med golfklubban i huvudet som gjort att hon är så knäpp. Ja...vad svarar man på det? förmodligen.  Anki                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Anonym

URSÄKTA......jag är fullkomligt normal.....enligt mig själv :) Jag älskar dig ändå trots slaget i huvudet. Poss poss

2009-08-07 @ 22:16:18
Postat av: Jonna

alltid lika mysigt att komma hem till er Anki ! :)

2009-08-10 @ 15:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0