Mitt i natta...

klockan är 01.32

Jag har en så in i helvetes värk, så här sitter man och väntar på att tabletterna ska verka. Försöker att viska med tangenterna så att inte Stefan vaknar. Hade jag inte varit så sur och tvär kunde jag ju berättat en rolig historia men har tyvärr inga på lager just nu. Ibland undrar jag faktiskt om jag varit fan själv i ett tidigare liv, ja eftersom jag (när jag tycker riktigt, riktigt synd om mej själv) har blivit belagd med straffvärk i detta liv. ja, ja........................nu gör vi ett nytt försök, godnatt.

Anki

Kommentarer
Postat av: Ninni och Henrik

Vi tycker riktigt synd om dig och kan intyga att du är fan själv...inte menar jag, vi ju. Det verkar som om du lyckades somna till slut. Puss och kram

2009-08-20 @ 23:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0