Minigolf

Torsdagen 6/8

Tog tag i marsvinshuset och fick det rengjort. Jag mår inte super men det går. Oroar mej lite över allt. Tar nya tag och får inte gräma mej för mycket, man bara blir gammal i förtid.

Vi åkte tillsammans med Ronny och Victoria till Hillesgården. Vilken värme!! Det stod rent still men vi tog en runda minigolf. Ska sägas att jag inte spelat minigolf på 30 år, minst. Har ett hemskt minne av att jag slog min lillasyster i huvudet när hon mitt i min sving sprang över banan. Tur var att hon hade en tjock mössa som stoppade upp lite. Hon var väl en två, tre år och jag mådde skitdåligt. Har hatat bangolf sen dess, men idag var det riktigt kul. Anki
Örtagården i Hilleshög 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0