inget blir som man tänkt

Lördagen 1/8

Idag lånade Martina bilen och körde själv för första gången. Vilken frihet det måste vara, att inte ha någon brevid som tjatar och tycker till om allting.
 Som jag sagt tidigare hade jag inget foder till mina djur och jag tyckte att lille Bengt gått ner i vikt. Ringde till Karin på Busebo och som vanligt hjälpte hon mej med foder. Hädanefter kommer jag att ha två olika sorters foder så att man inte står utan. Man kan ju som jag sagt tidigare, inte byta foder så där tvärt. Det klara inte deras små magar. Fick även ett mail från Ewa, hon som skulle ha en av mina skinnytöser. Hon hade ångrat sig och kommer alltså inte. Hon ska vara tacksam att jag inte nekat någon annan, för då hade jag exploderat. Jag kommer inte att ta några kullar mer,  hon är fjärde människan som först har velat ha och sedan inte hört av sig. Det är skittråkigt. 
 Ikväll har vi varit och grillat hos Ronny och Victoria. Ungarna badade och hade kul. Dom är 14, 8 och 2 och har kul tillsammans. Inga sura miner där inte. Ronny kastade i Marcus med kläderna på och Marcus slängde i Hanna.  Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0