Hösten här????

Torsdagen 13/8

Nu är det snart slut på sommarlovet! det har gått så fort. Själv tycker jag det är lite sorgligt att sommaren snart ändar mot sitt slut och att hösten närmar sig, visst kan både September och Oktober vara vackert och jag gillar höstfärgerna, men jag vill ha mer sol och värme. Nu när skolorna börjar och semestrarna är slut blir allt som vanligt igen. Något possitivt är ju att keramiken startar, I höst tänker jag bara göra småsaker som är lättsålda och inte så dyra. Det blir mycket till trädgården.  

Igår va jag, Stefan och Malin på väla för att "titta"  Stefan kom hem med 4 par jeans för ca 500:- Malin fick ett par och Marcus fick ett par han också. Jag hade fått med mej en lapp på vilka skivor med Disturbed han ville ha och skickade med pengar till en av dom. Jag sköpte två skivor och han blev skitglad!! då är det kul att köpa. Själv handlade jag inget. Senare på dagen åkte vi till Råå småbåtshamn och gick. Martina var och hämtade bil och hundar för att gå i skogen med Frida och Lipton, det var välbehövligt.

Malin har åkt hem till Klippan och vi fortsatte till Ängelholms flygmuseeum, Marcus önskan.

Har haft visning av kottar idag för en familj i Mörarp. Vi får väl se om de vill ha lille Hebbe eller inte. Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0