Flytt

Söndagen 23/8

Helgen har försvunnit med stormsteg. Marcus tog med ett par kompisar  hem till sin pappa i Helsingborg....i går ringde dom och ville sova på vår studsmatta!!!! de hade inget att göra i stan. Jag nekade faktiskt detta och de åkte till Kim i Mörarp istället. konstigt att tre tonåringar inte kan hitta på något i Helsingborg... Martina har varit hemma i helgen och Halit har också varit här. Stefan har jobbat hela dagarna med att riva lekstugan/marsvinshuset, en 18-årig era går i graven.

De två sista skinnyhonorna har flyttat till en mycket trevlig familj i Kävlinge. Detta känns verkligen skönt för hela familjen var förälskade i dessa två honor. De får det jättebra, det är jag säker på.

En familj i Eskilstuna har bokat en liten honkotte. Det känns också skitbra, har pratat med dom och de har läst på om just detta djur. Det verkar som om jag kanske får sålt kottarna i alla fall....

Båda mina föräldrar har varit här med sina respektive idag. Pappa och Gunilla hjälpte mej in med alla keramikfigurer i jordkällaren. Mamma ska jag hämta på Tisdag, vi ska hösta, drick vin och mysa, vi två.(jag längtar). Både Pappa och Mamma tycker att jag svär alldeles för mycket... men jag är 43år och känner att det inte gör så mycket. Jag märker att jag svär i skrift också. men, men..vad gör väl det. I morgon ska jag till tandläkaren och jag är lika nervös som vanligt. Jag gillar min tandläkare men inte när jag ska betala, dessutom har jag tappat stenen jag har i en framtand och måste slipa ner resterna efter denna. Kommer nog inte att sätta in en ny, tror att det blir för dyrt och det beror på hur många hål jag har som måste fixas, och hål.........det har jag alltid. Anki

 Detta är den tös som ska flytta till Eskilstuna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, jag (vi) tackar så mycket för ett snabbt men trevligt besök hos Er i lördags. Måste säga att det var "love at first sight" när jag såg de två "flodhästarna". Vissa i familjen som var tveksamma till deras söthet har nu ändrat uppfattning helt och de gosas med hela tiden. Det går bra med dem och de får kligröt och annat nyttigt. De slogs lite i söndags kväll men inget sen dess.Kanske lite flyttstress?



Vad hette maten jag fick med? Tänkte införskaffa samma sort.



Så tack för förtroendet att få ta hand om dem, vi är sååå lyckliga!!



Alla hälsar, ha det riktigt gott!

2009-08-26 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0