....

Lördagen 8/8

Smulan har hållt mej vaken halva natten....hon tiggde bland gästerna igår och det är nog ingen som kan motstå denna lilla varelse......hon har spytt, och spytt och spytt.. ner allting, dvs mina sängkläder.  Framemot småtimmarna somnade hon, ungefär samtidigt som hönsen började kackla. Alltså  en underbar natt!! NOT.
Pappa och Gunilla har varit här och "lånat" trädgården idag. De hade bullar med sig så att man fick lite frukost.

 Igår när jag och Stefan var i affären så köpte jag färg till håret. Lite ljusare än mitt eget, tyckte jag ialla fall. Har varit tråkig i håret länge och ville dölja de grå tinningarnas charm. Vafaan!!! jag blev ju mörk. Så framöver får jag väl en chock varje gång jag glor mej i spegeln.
 Ska snart gå och knyta mej med Åke Edwardsson, men först måste jag se hur det går för Sly Stallone i Daylight, just nu försöker han att rädda stackars George från att drunkna.....det gick inte och stackars George drunknade......jaja, bara Stallone klarar sig. Godnatt. Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0