vardag igen

Tisdagen 14/4

Skola och arbete igen, vardagen är igång. Nu är jag ensam men försöker ändå att se det från den ljusa sidan. Martina har sagt upp sig från arbetet, hon vantrivs något fruktansvärt och har länge mått dåligt över sin situation. Hoppas att det löser sig för henne och att hon hittar ett nytt jobb där de anställda blir behandlade med respekt. Vår lilla Fru Kotte verkar att trivas med sin nya man. Herr Kotte var på G hela natten sa Marcus imorse.  Hoppas att han inte skrämmer livet av henne. ( inte Marcus alltså). Visst ja, Stefan har planterat en rosa clematis, den ska klättra i ett dött pilträd i marsvinsgården. Jag har en bild i huvudet om hur vackert det kommer att bli.

Imorgon ska jag till keramiken och skulptera en fågel att sätta på armeringsjärn i trädgården. Anki

   Lite mer saker jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0